2012. szeptember 18., kedd

Valóság és valóságunk


Valóságunk meghamisításának legegyszerűbb módszere annak megválasztott nézőszögünkhöz való odaszögezése.
A helyszín Galambok község. Hamisító: D-Vektor, főmunkatárs: GÖELEVEN.

Egyesek vitatják, hogy valóság, mint olyan, objektíve létezne, ezek az egyesek (sajnos millió számra)  állítják - legalább is hiszik - hogy csak szubjektív valóságunk létezik. Gyermeki örömmel tölti el őket ilyesmiben hinni.
Szerintünk - GÖELEVEN  is bólogat - sokunk valóságából a valóság, mint objektíve létező, jól kikövetkeztethető.

4 megjegyzés:

  1. Vagyis a kikövetkeztetett valóság mégsem a megismert valóság, így nem tökéletes, mivel a következtetés magában hordozza a tévedés lehetőségét, és az elbizakodott ember barominagy marhaságokat képes egyszerű valóságokból kikövetkeztetni. :D

    VálaszTörlés
  2. Na igen, kösz! A kikövetkeztetett valóság még kiteendő a gyakorlat próbájának. Ha azt kiállja, akkor már tényleg csak filozófiai ködevés lebeg felette, ami az értelmes életvitel szempontjából nem annyira fontos. A fontos az, hogy ha az ember csak feltételezi ugyan, hogy egy nagy luk tátong előtte, akkor azért nehogy beleessen. Ezt, szerintem, Libuc is megmondhatná :-))

    VálaszTörlés
  3. Erről eszembe jutott egy filmrészlet. Én Libuctól egész más dolgokat kérnék.:D

    VálaszTörlés
  4. Kedves Feri! Egészen prímán vág az emlékezeted. Jelzésed útján ellátogattam most oda, és csakugyan... Örkény már ezt is korábban elmondta. Köszönöm.
    De azért reménykedem, hogy valahol talán én is egy D-Vektor vagyok
    herzlichst:
    Pesövé Ofszi

    VálaszTörlés