2012. szeptember 5., szerda

rovarDRON






Jött a neten, gyorsan rám talált. Odapillantottam, és máris csípte a szemem.
A kedves olvasó, aki előttem kapta meg - lám, a hírbe belekékült! - azt kérdezi, hogy mi van akkor, ha lecsapja.
Asszem, ha lecsapja, akkor pont, mint az életben, jön a többi milliószámra.

Lehet, hogy hoax az egész, de nagyon is reális lehetőségről fantáziált itt valaki: a tudomány az érzékeink küszöbe alá törekszik. Oda, ahol már, ha akarunk, sem tudunk figyelni. Nanotechnika.
A kérdésem mégis: ez a rovarDRON induláskor mit céloz meg? És ha rám talált véletlenül, igen, véletlenül, mert startolás előtt még nem tudja, hol vagyok, sőt, hogy egyáltalán létezem, mert még azonosítatlan vagyok, ugye, akkor kire talált rá? Nem bosszantja majd, hogy egy senkire? Mit kezd a bio adataimmal, miután rám talált? Amikor futkosok összevissza a mezőn, utazgatok a világban ide-oda a csaj után, ki futkos, utazgat azoknak – értitek, kiknek! - összevissza? Na és, mi célhoz társítják aztán a megszerzett DNS képemet?
Vagy nem is kérdez semmit, nyomban bead a szúnyog valamit? Ritkítják a népességet? De akkor mit adnak be a Fontos Embernek, hogy a szúnyog nehogy őt válassza véletlenül?
Nem sokkal könnyebb az egyedet születéskor beazonosítani?
Na, persze nem, épp ott nem, ahol léte afféle fejlett-civilizációs szempontból a legjelentéktelenebb.
De mégis, milliárd számra kellene ezt a kis szart összerakni! Csak nem ezt is majd én fizetem? Könyörgöm, a gáz olcsóbb volt, ami szintén jól rátalált az ellenségre. Meg a baktérium. Meg a vaklárma, ami nyomán Irakot támadni lehetett.

Hoax lesz ez, kis büdös hoax!
Úgy hogy ez a szúnyog nekem egyelőre még csak jópofa. Bár nem akarom a problémát a szőnyog, akarom mondani szúnyeg alá söpörni :-)

2 megjegyzés: