2010. augusztus 2., hétfő

szürkítések


Tízkor már huszonnyolcnál pipiskedett a higany. A Monstera Deliciosa négy levele csont szárazan zördült, ahogy locsolni akartam. A télen oly boldogító verőfény most tombolt a fürdőszobában. Én is áldozat vagyok. Odakerült tehát mind a négy delicious halottam, ahová elkékült gondolataim.
Ámde nem hagyhatom ennyiben a dolgot.
Onnan merítettem erőt és gondolatot, igen, onnan!
Ha nemzetvezetőink hisznek abban, hogy kiszürkíthető a feketegazdaság, akkor miért ne hihetnék én a gyilkos nyári ég beszürkítésében?
Íme az eredmény. Így már egészen tűrhető a hangulat a lakásban. A hőmérő is csak néz, mint a moziban.

2 megjegyzés:

  1. Bármily furcsán hangzik, üdítően hatott rám ez a barna-kék összeállítás !
    Remélem már fő a fejed a következő hasonló képpáron ! :-)

    VálaszTörlés
  2. Ilyenkor mindig megkönnyebbülök, nem csak én szeretem dokumentálni a környezetemet :)

    VálaszTörlés