2018. november 17., szombat

Büféavatón

Megnyílt ma délután baráti eszemiszommal a Klauzál téri csarnokban a Nemsüti Vega Büfé. A menülapról naponta két fő és két mellékfogást kínáló ebédeltető vállalkozás talán a Hold utcában bukkant fel először, s nagy sikert aratott nyomban a fiatalok körében. Ma már több üzletük is van, és miután kifigyelték, hogy a távoli Dob utcából áldozatot nem kímélve én is oda járok, nyitottak most tőlem ugrásnyira is egy újabb büfét.


Természetesen nem jóllakottan érkeztem. Miután a kopogó szem miatt kissé életlen lövésekkel vizuálisan felvázoltam az alaphelyzetet, pompás turmixot ragadva én is belevágtam a kalandba.

































E vega fasírozottal máris leszaladtam a csarnok kulináris kalandokra nyitott éjjeli őréhez, aki egyet harapott, és örökre szívébe véste a nevemet (természetesen Soul Iccsontsak Nemsütineknek mondtam magamat :-)


Ez az ismeretlen összetételű, látványos csemege annyira finom volt, hogy ezt már sajnáltam volna bárkivel megosztani, egyet kivéve, de az nem az éjjeliőr.


Tésztaféle a világ minden tájáról érkezett egzotikus fűszerekkel.






Valahogy úgy készül ez az egész, hogy a szakács hölgyek hatalmasra turbózzák a képzeletüket, és így íztársításaikkal pillanatok alatt civilizációs szakadékokat képesek áthidalni.


Fontos szerepet játszik a formábaöntés művészete. Ez például sütőtök fasírozott.







Aki e délutánon itt felbukkant, az vagy éhes volt vagy happy. Én természetesen ez utóbbi, még tán egy kicsit boldog is :-)




 

 
Búcsúkortyintás: mangó, szőlő, avokádó, narancs

















A sütidiszkót még nem is említettem.


1 megjegyzés: