2018. november 12., hétfő

Visszafejlődésem rövid története


Tegnap megpillantottam az égen holmi naplementés felhőrojtosságot, s eszembe jutott, mennyire szereti ezeket a kis semmiségeket az én kedves druszám, V. J. fotóművész, és máris kaptam zsebemből a mobilomat, azt a jpeg káoszost, és próbáltam fényt állítani, de mihelyst elmozdítottam a kütyüt a decens képkivágás végett, a kütyü-agy nyomban megváltoztatta a fényértéket bizonyos kisültre. Bánatosan klikkeltem azért egyet-kettőt, alá-fölé stb.
és most jön a szörnyű: közben eszembe sem jutott, hogy ott van lábamnál a fotótáskám, benne a Nikonommal.
Hát, tudjátok, az aggkori demencia ehhez képest parnasszusi hegymenet.


Még szerencse, hogy a photoshop 5.5-öm nem bírta nézni azt a sz@épet, ami kijött a kütyüből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése