2012. október 9., kedd

Haláli dolgok




Ma, hajnali fél ötkor esett le a tantusz nekem, hogy a halál már az elvivésemet gyakorolja. Hát ezért alszom olyan rosszul hónapok óta! Légcsövem eldugul, mihelyt vízszintesbe rakom magam, s órákat töltök gégémet egyre hevesebben szaggató, makacs krákogással.
Rájöttem: jobb, ha felkelek az éj kellős közepén, s valami egyéb hasznossal ütöm el az időt, akkora odaadással, hogy még az ég is belekékül.
Reggel aztán, amikor a köcsög halál átugrik az USÁba gyakorolni, érdemes visszafeküdnöm, mert nappal egészen békésen tudok aludni. A biztonság kedvéért még kávét is iszom visszafekvés előtt, hogy ellenem lázított szervezetem ne csupán tessék-lássék aludjon nekem, hanem csak azért is, mélyen aludjon, kötelességeimet múlni hagyva, boldog elvetemülten.

2 megjegyzés:

  1. Próbáltad már a Homeovox-ot ? Ez itt nem a reklám helye, csak úgy mondom, hogy az én hasonló állapotomon igen gyorsan segített. Üdv és jobbulást: AF.

    VálaszTörlés
  2. Nacsak! Köszi Aranyos Fodorka! Utána kukkantok, miféle oldószer ez, mit említesz itten (bár a fekete humoromat semmi szer által nem hagyom eliminálni :-))
    ...homeovox... csak nem arám ordibál velem e szer birtokában?

    VálaszTörlés