2011. augusztus 3., szerda

hogy múlik az idő!

Öt perc múlva éjfél és aztán már csütörtök: ma már aligha posztolok egyebet, mint a helyet a mának, ami, lám, hogy elszállt!
Most megyek aludni, aztán majd holnap meghamisítom a mai valóságot :-))
Remélem, addig már senki sem mászkál itt.
__________________________

Alvás közben bekattant, hogy adós vagyok valamivel:
Már sok napja fent volt a fotóm e blog hasábján, ahogyan plankingba vágom magamat, amikor németországi utazásunk valamelyik napján szóltam nejemnek, hogy most már aztán Te következel, találj ki magadnak valami jó planking pózt. Hosszan gondolkodott, majd a következővel állt elő:



Ilyenek a nők! Nem elvágja a gordiuszi csomót, nem is bogozza ki, hanem ráfekszik, és alszik nagyot :-))

Én itt töltögetek, töltögetek...
Most látom csak, milyen könnyű fennakadni a világhálón:


Szerencsére csak szívemhez közelálló távoli barátom, Felicia tisztelt meg CSALÉTEK című szívből fakadó montázsával :-)))

2 megjegyzés:

  1. Igen... csütörtök van, és még alig péntekedik :)))
    Kedveltem a képelemzéseit a FotóVilágon; szinte csak azé' töltöttem oda...

    VálaszTörlés
  2. Kedves Xabolcs! Sajnálom - azt, ott. Ám az elemzés örök :-))

    VálaszTörlés