2010. július 28., szerda

Ma a következő levelet írtam egyik barátomnak:

Kösz a mega-giga panorámát. Letöltöttem bizonyos szoftvert is, mert valami Microsoft tekertyű is kellett hozzá.
Hát!
Aszondom neked, ezeknél a világleg-dolgoknál unalmasabb nincs a világon. Adatrekordok, aztán mögötte semmi, ami megérné a felfedezést. Budapest - a Jánoshegyről. A levegő koszos, a látvány tejfeles, csak a virtuális mechanizmus működik, impozánsan zumol ide-oda. Nagyszerű teljesítmény valakiktől, csak minek? Na persze, másoknak ez érdekes lehet HŰŰŰŰ alapon, azoknak, akik hűgetni szeretnek.
Én unom ezeket, Párist is, NewYorkot is, Budapestet is. Öreg vagyok? Ha legalább be lehetne látni valami titokba, hadiba, szexuálisba, nem panoráma, hanem pinaráma fotó, mondjuk stb. Kiugrana valamilyen szellem a ködből, áttolna Orbán Viktor az előtéren egy talicskát, Gyurcsány gombát keresne. De nem!
A HM meg etikus hackerek képzését indítja.
Van itt minden.
Tegnap palacsintát sütöttem. Maradt belőle három, azt ma, miután meggebedt a frigiderben, lefényképeztem.
Ez már kép, barátocskám! Ennek lehet örülni. Erősen gondolkodom, hogy lemezjátszón is lejátszom őket.
Mert legjobban unatkozni utálok.

2 megjegyzés:

  1. Hát, kellemes délutánt szereztél, szétröhögöm az agyam. Ezt a hülye levelet én is megkaptam, de mikor megláttam a tartalmát, ki is dobtam, sejtettem, hogy valami olyasmi lesz, amiről írsz. Aki küldte - azt hittem eddig - a legjobb barátom.
    A palacsintás végszó, hab a tortán, ott már potyogtak a könnyeim is. A gasztróoldalak rajongóinak kéne látniuk ezt a posztot. Neked meg azt a filmet, amin egy sajátos humorú német cukrász régi lemez öntvényformákat tölt ki csokládéval. Osztán hűtés után feltette a Teslára, recsegett belőle valami sörszagú jódlibeszarás, és a végén jól megette a saját lemezét a szintén nem unatkozó német cukrász.
    na, elképzellek a gebedt palacsintáiddal, amint csokiZárayt teszöl közéjük, és jóízűen elropogtatod, okosan kihagyva a lejátszási f(r)ázist.

    na, ezt kapd ki: "oxypolog" és mehet is a pofázásom.

    VálaszTörlés
  2. Micsoda jó kép !!! :-)
    Szinte érezni a szikkadt tészta pergamen vékonyságát s kecses lendületét ! :-)
    Kíváncsian várom profitot avagy nonprofitot termel majd e kép. ;-)

    Azóta tudom, hogy amire vártam az homály. :-)
    S hogy a biztos bevétel érdekében, már meg is etted mindhármat. ;-)

    VálaszTörlés