2012. augusztus 19., vasárnap

égiparádé



    MÚLT  -  JELEN  -  JÖVŐ

8 megjegyzés:

  1. Ennyire talán mégsem sötét.:)
    Húsz-harminc év múlva megbeszéljük, oké? :-)))

    VálaszTörlés
  2. Kösz az optimizmust, Feri! Én egyébként az általunk megbeszélhetőn túlira gondoltam... ezeknek :-))

    VálaszTörlés
  3. Én is arra gondoltam. Talán ki is tehetnéd önportrénak, csak a felhő és a repülő között túl szűk a hely. :-)))

    VálaszTörlés
  4. az nem A FELHŐ, hanem egy hajdani kondenzcsík, vagyis itt - kép-metforikusan - A MÚLT...

    VálaszTörlés
  5. Neked.:-)))
    Az én értelmezésem szerint Te vagy a repülő. Ahol nincs ennek a repülőnek kondenzcsíkja, nekem az a rész a gyerekkorod, ill. amikor a tanulmányaid végezted. Amikor elkezdted a "nagybetűst" vagyis elkezdted építeni az egzisztenciád, ott kezdődik a kondenzcsík. Onnan a karriered szépen emelkedik fölfelé, ami fölött van az a kondenzcsík ami nekem felhő. Számomra azt szimbolizálja, hogy nem látunk előre, nem látjuk a jövőnket. Persze vannak céljaink, kb. tudjuk, hogy mit várunk a következő évektől, de azt mégsem, hogy mi, és hogyan valósul meg belőle. Az fölött meg az a sötét rész, hát az a sötét jövő nekem, amire nincsenek az embernek általában tervei. Gondolom a Te koncepciód nem ez volt amikor ezt a képet készítetted. Nem tudom lesz-e valaha is egy olyan kép ami pontosan tükrözi az alkotó gondolatát, és nem érzelmileg hat elsősorban.

    VálaszTörlés
  6. "Onnan a karriered szépen emelkedik fölfelé. Ami fölötte van, az a kondenzcsík ami nekem felhő."
    Bocs így érthetőbb azt hiszem.:-)))

    VálaszTörlés
  7. Ferikém! Minden szándékod világos. Neked ott felhő van. A képi tény azonban makacs dolog. Az a vízszintes sáv nem felhő, hanem egy sokkal korábbi, azóta már szétterpeszkedett kondenzcsík. Metaforikusan a múlt, ami utunkat állja a jövő felé. Egyrészt eltakarja, máasrészt befolyásol, de semmiképp nem a jövő lehetősége maga.
    Ezt persze csak a többieknek mondom, akik mélyen hallgatnak :-)))
    mert képesek valóban mindent rögtön érzésekre konvertálni :-)))

    VálaszTörlés