2022. március 22., kedd

2022.03.21. Nembedobás

Két év karantén szünet után odakukkantottam Tündével kettesben, hányan jöttek el idén a hagyományos március 21-edikei Benemdobásra.

Hát, mindenki ott volt, akire számítottam: a kedves budapestiek, gyalog, bicajon, aztán meg a ma már pontosíthatatlan státuszú idegen fiatalok. Itt jó kedélyű turistának festett valamennyi.

Élveztük a tavaszt. Az okosabbak hoztak harapni- és kortyolnivalót. Próbáltam én is kortyolni valót, habzó éggel a tetején, de hab nem volt, oly tiszta volt, a téli disznóságok után olyannyira akart bevágódni nálunk a tavaszi ég. Később feladta, öt felé már - ha jól láttam - meteorológiai koszrétegek szűrték a napot.










 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Estig tartott a Szabadság piknik. Búcsúzásképpen lefényképeztem hűlt helyemet.



3 megjegyzés:

  1. Hűlt helyed továbbra is hűl ?
    Hamarosan itt a nyár, akkor majd felmelegszik.
    Addig is örülj-ünk.

    VálaszTörlés
  2. Nem vagyok én unknown ...
    sabi vagyok vagy szabi ha ugy tetszik...

    VálaszTörlés
  3. Hát untnőm se vagy, ha Szabi vagy. Helloooo!

    VálaszTörlés